תנאי שימוש ומדיניות הפרטיות

ברוכים הבאים לאתר BeautyNow. להלן תקנון השימוש באתר. האתר פונה לגברים ולנשים מכל המגדרים, ובחירות ניסוחיות נעשו מטעמי נוחות בלבד. אנחנו מבקשים ממך לקרוא את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות בקפידה ולראות זאת כהסכם מחייב ביננו. הביקור באתר BeautyNow מעיד על הסכמתך לתנאים הבאים שנפרט כאן, ואין הרשאה להשתמש באתר ללא הסכמה לתנאים אלה. 

 

  1. הקדמה

אתר beautynow.co.il (להלן: ״האתר״ או "BeautyNow" או ״אתר BeautyNow") משמש כפורטל מידע ופתרונות קידום ושיווק ברשת. את.ה מוזמנ.ת להיות חלק מקהילת הגולשים שלנו בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש המפורטים בהמשך. 

 

 

  1. זכויות הנהלת האתר

בנוסף לאמור לעיל, תנאי השימוש באתר זה על כל תכניו, מאמריו, סקירותיו, השירותים השונים שמוצעים בו, הורדות של קבצים, סוגי מדיה שונים כמו סרטונים ותמונות, ו/או כל סוג תוכן אחר יכולים להשתנות מעת לעת. 

 

הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים או לעדכן את תנאי השימוש שמוצגים כאן לפי שיקוליה ללא כל התראה מוקדמת, אזכור או הזהרה מראש באתר או בערוציה האחרים. 

 

 

  1. קניין רוחני

כל המידע שבאתר, לרבות קוד האתר, עיצוב האתר, תכנים טקסטואליים באתר, קבצי מדיה מכל הסוגים, גרפיקות, אינפוגרפיקות, תמונות, סרטונים, קבצים להורדה לשימוש הגולשים, וכל חומר אחר שייכים בבלעדיות ובמלואם לאתר BeautyNow והם קניין רוחני של בעלי האתר. אין לעשות בתכנים אלה, במלואם או בחלקם, כל שימוש ללא אישר מראש ובכתב מהנהלת אתר BeautyNow. 

 

אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, סרטונים, תמונות, גרפיקות, אינפוגרפיקות, סימנים מסחריים, פרטים, או כל סוג תוכן אחר, טקסטואלי או אחר, ללא אישור מראש ובכתב. אין להציג כל דבר מהנ״ל בפומבי או למסור לצד שלישי ללא קבלת הסכמת הנהלת האתר מראש ובכתב.

 

התכנים שאנחנו מציעים באתר הזה נמצאים בבעלות הבלעדית של מפעילי אתר BeautyNow ואין לעשות בהם כל שימוש שנוגד את האמור בתקנון זה, בסעיף זה, ובכל אחד מהסעיפים האחרים. החריג היחיד הוא אם מצוין באופן ספציפי כי זכויות היוצרים שייכות לגורם חיצוני (ראה.י סעיף 5).

 

 

  1. תוכן האתר

צוות אתר BeautyNow עושה ככל שביכולתו על מנת לספק לך מידע באופן מלא וללא הפרעות טכניות ואחרות. מעת לעת, בגלל שיקולים טכניים או תקלות צד שלישי או תקלות אחרות, ייתכנו הפרעות בזמינות האתר. בשל כך, לא נוכל להתחייב שהאתר יהיה זמין לכל גולש וגולשת בכל זמן. נדגיש: לא כל פיצוי כספי או פיצוי מסוג אחר בשל הפסקת אחד השירותים של אתר BeautyNow, מספר שירותים, או הורדת האתר מהאוויר. 

 

 

  1. הפניה לאתרים אחרים

מעת לעת ייתכן שנפנה לאתרים חיצוניים לחיזוק מידע, מחקרים מדעיים, ראיות רפואיות, או כל סוג אחר. אנו עושים הכל כדי שיהיה מדובר בקישורים אמינים, אך איננו מספקים ערובה לכך שקישורים אלו וכל קישור אחר שמפנה לאתר שאינו BeautyNow הם אתרים איכותיים, בטוחים או אמינים. ביקור בקישורים חיצוניים נעשה על דעתך האישית בלבד, הם בתחום האחריות הבלעדית שלך, והגלישה בהם נעשית על פי תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות שלהם. 

 

כפי שנאמר בסעיף 3, התכנים באתר זה נמצאים בבעלות בלעדית של אתר BeautyNow ואין לעשות בהם כל שימוש שנוגד את האמור בתקנון זה. החריג היחיד הוא אם מצוין באופן ספציפי כי זכויות היוצרים שייכות לגורם חיצוני. במקרה כזה עליך לבדוק את תנאי

השימוש בקישור החיצוני ולפעול על פי תנאי השימוש באתר החיצוני שהתכנים בבעלותו. איננו אחראים לתקנונים, תנאי שימוש ותנאי פרטיות של כל אתר אחר מלבד BeautyNow. 

 

 

  1. ניהול משתמשים ומבקרים באתר

הנהלת אתר BeautyNow שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש בשל הפרת תנאי השימוש. חסימת משתמשים יכולה להיעשות על ידי כתובת IP של המחשב או כל ציוד קצה אחר, חסימת כתובת MACID של המחשב או כל ציוד קצה אחר, ואף לחסום גלישה ממדינות מסוימות על פי שיקול דעתה הבלעדי. אין כל חובה לספק סיבה והסבר לחסימה או לשכנע את הגולש.ת להסכים לכך. 

 

 

  1. הגנת משתמשים

צוות אתר BeautyNow לרבות הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו כדי להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר והמנויים הרשומים באתר, ככל שתינתן אפשרות להרשמה. במקרים שבהם צד שלישי ישיג גישה לאתר על אף שמדובר באתר מאובטח, הגולשים מסכימים לכך שלא תהיה כל זכות לטענה, דרישה, או תביעה כלפי צוות אתר BeautyNow. 

 

 

  1. אחריות בעלי האתר

בעלי אתר BeautyNow, הנהלת האתר, צוות האתר והכותבים אינם אחראים בשום מקרה, אופן, צורה ופרשנות לשימוש שנעשה במידע שבאתר, להנחיות או למקומות המפורסמים באתר. לכל אחד מצוות האתר והנהלתו אין אחריות לכל נזק ישיר או עקיף, נזק גוף, כספי או אחר, שייגרם לאדם, גולש.ת או מבקר.ת באתר כתוצאה משימוש ו/או הסתמכות על המידע שמופיע ישירות באתר, בערוציו השונים, או בהפניות מאתרים אחרים אל אתר BeautyNow.  

 

 

  1. גילוי נאות

באתר BeautyNow עשוי להתבצע שימוש בקבצי Cookie, במיוחד עבור גולשים ומשתמשי אתר רשומים ו/או מנויים.. האתר יכול להשתמש בממשקי סטטיסטיקה פנימיים על מנת לנהל תיעוד סטטיסטי של גולשים באופן אנונימי וכדי לנתח את תנועת הגולשים, הרגלי הגלישה באתר ובכל ערוציו, ניתוח הקלקות, זמן שהייה, גלילה, וכל פעילות אחרת באתר. המידע נשמר בכל העת באופן אנונימי לחלוטין, ללא שם הגולש.ת או כל פרט מזהה אחר, לבד מגולשים שמחוברים לאתר. 

 

 

  1. אזור שיפוט

גלישה באתר BeautyNow מהווה את הסכמתך לכך שבעת השימוש באתר, במקרה שבו התגלעה מחלוקת מכל סוג שהוא עם הנהלת האתר וצוותו, כל האמור לעיל ולהלן נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדית של החוק הישראלי. השימוש במערכת המשפט יתבצע תחת בתי המשפט הישראליים בלבד במחוז דרום – באר שבע. 

 

המידע באתר זה לא משמש כתחליף להתייעצות עם רופא או רוקח לפני רכישת תכשיר רפואי ו/או התחלת טיפול. לפני השימוש בתכשיר רפואי חובה לעיין בעלון לצרכן. יש להיוועץ עם רוקח או יועץ מוסמך בכל הנוגע למטרות ולאופן השימוש ותופעות הלוואי עם תכשירים רפואיים אחרים. אין לקבל כל המלצה לפני שיחת ייעוץ עם איש מקצוע בתחום המדובר. האחריות המלאה על מילוי הוראות אלה חלה על כל גולש וגולשת באתר באופן אישי ובלעדי. 

 

מתעניינים בטיפול?

כל מה שצריך זה רק להשאיר לנו כמה פרטים קטנים, כדי שיהיה קל למצוא אותך ולתת לך את המידע המלא הכי מהר שאפשר, ללא כל התחייבות מצידך